IPX routing / forwarding
Fra : Chris Christiansen

Dato : 23-12-00 05:47

Hej hej og glædelig jul

Er der en der kan hjælpe mig med IPX routing i Redhat7?

Jeg har et segmenteret netværk, hvor min redhat server med to netkort står
"i midten". Der er både klienter på det ene netkort og på det andet netkort,
og der er ingen problemer med TCP/IP trafik over segmenterne, det har jeg
fået routet, men jeg vil også gerne kunne route IPX/SPX trafik mellem de to
net, så alle klienterne kan spille de spil i netværk der kræver IPX/SPX.
Alle klienterne er WIN9x.

mvh Chris Christiansen

Fra : Søren Emig

Dato : 26-12-00 11:51

Jeg har ikke meget forstand på IPX routing, men jeg tror dette
http://www.linux.com/howto/IPX-HOWTO-8.html kan hjælpe dig.

/Søren