Telefon og PC [måske off topic]
Fra : Lars Klingenberg

Dato : 10-08-01 09:07

Hi,

Er der en måde hvorpå jeg kan bruge computeren til at ringe op via min
telefon? Jeg har w2k og ADSL, men har mulighed for at koble på analogt og
ISDN modem til.

Hvis jeg er off topic så fortæl mig venligst hvor jeg skal hen.
Lars Klingenberg
[lklingenberg@ifi.ku.dk]

Fra : Rasmus Klitgaard-Nie~

Dato : 10-08-01 10:20

Lars Klingenberg wrote:

> Hi,
>
> Er der en måde hvorpå jeg kan bruge computeren til at ringe op via min
> telefon? Jeg har w2k og ADSL, men har mulighed for at koble på analogt og
> ISDN modem til.

Windows har ihvertfald en dialer (Nummersender)

--
>o ********* PINKY! aka. Rasmus Klitgaard-Nielsen *********
<()> **** Mad Programmer - Commodore Freak - ABP regular ****
^^ "Can't sing. Can't dance. Can handle a sword a little."
-- Victor's resume (Terry Pratchett, Moving Pictures)

Fra : Lars Klingenberg

Dato : 10-08-01 13:55

> Windows har ihvertfald en dialer (Nummersender)
Ja, men den virker ikke