MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
W7 søgning i explorer - problem med
Fra : Mogens

Dato : 16-03-11 16:47

Når jeg prøver at søge på *.xls og vælger datoer imellem 01-03-2011 og
17-03-2011, så mangler jeg bl.a. en fil som ligger i et bibliotek
indeholdende dansk specialkarakter. Det er umiddelbart lige den eneste
grund til at jeg ikke kan se hvorfor pågældende fil ikke kommer med i
søgeresultaterne, da den er ændret dags-dato og hedder xls til efternavn.
Men så simpel en fejl er vel ikke mulig i 2011, eller...?? Og hvordan
kommer man i givet fald udenom det?
W32 Home Premium

Fra : Kurd

Dato : 16-03-11 16:52

"Mogens" <myname@mysite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> søgeresultaterne, da den er ændret dags-dato og hedder xls til efternavn.
> Men så simpel en fejl er vel ikke mulig i 2011, eller...?? Og hvordan

Skifter til et kendt operativsystem.

Fra : Mogens

Dato : 16-03-11 22:11

Kurd wrote:
> "Mogens"<myname@mysite.dk> skrev i en meddelelse
>
> Skifter til et kendt operativsystem.

Er Windows 7, Home Premium 32 bit ikke kendt, eller kunne du bare ikke
tyde hvad jeg skrev?