CSC / Prosa
Fra : Nico de Jong

Dato : 07-03-11 19:05

Hej

Jeg fik et brev idag fra Prosa vedr. en strejke / lockout hos CSC.
Her skrives "Hvis De alligevel vælger at yde konsulent-assistance i denne
situation, vil vi tage de nødvendige skridt til at sikre, at Deres
assistance ikke får virkning i forhold til konflikten"

For mig lyder det som en "opfordring" til ikke at udføre arbejde på CSC, med
en ret alvorlig indbygget trussel.Er der nogen der kan skære det ud i pap
til mig?/Nico

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-03-11 19:16

Nico de Jong skrev:

> [...]

> arbejde på CSC, med en ret alvorlig indbygget trussel.Er der
> nogen der kan skære det ud i pap til mig?

De skriver at de vil sikre at evt. konsulenter ikke bliver brugt
som strejkebrydere.

--
Bertel

Fra : Benny Andersen

Dato : 07-03-11 19:37

Nico de Jong wrote:
> [...]
> en ret alvorlig indbygget trussel.Er der nogen der kan skære det ud i pap
Ja opfordring - du må ikke væe amerikanernes underhund - du skal være på
prosa holdet - sådan set lige ud af landevejen.

Hvad 'de nødvengige skridt' betyder må du som står i det have bedst
muligheder for at finde ud - men måske noget i til med at blive en csc
ansats svar på Max Blicher Hansen arbejdssituationen med den forskel at
det er prosa der sparker dig ud. (hvis du da er medlem ;) )