Låst 3210:HJÆLP
Fra : KARIN VASLESTAD

Dato : 09-08-01 19:46

Min 3210 er låst på den måde at jeg kan modtage opkald men ikke ringe fra
den, er der en der kan hjælpe med en kode som kan åbne den igen.
MVH Bo

Fra : Kim Christiansen

Dato : 09-08-01 19:49

"KARIN VASLESTAD" <k.vaslestad@c2i.net> wrote in message
> Min 3210 er låst på den måde at jeg kan modtage opkald men ikke ringe fra
> den, er der en der kan hjælpe med en kode som kan åbne den igen.
> MVH Bo

Hvad sker der når du prøver at ringe fra den???

/kim

Fra : Kim Jeppesen

Dato : 10-08-01 13:56

Prøv at finde menuen genetabler standard opsætning menu 44 tast
sikkerhedskoden ind (normalt 12345) og tryk ok. Virker den så nu???

/kim