jeg er blevet sagt op
Fra : jean

Dato : 19-02-11 10:26

Hej jeg er flyttet ud af min tidligere lejighed en måned før jeg
skulle. kand boligforeningen forlange jeg betaler husleje den sidste
måned , når de har sagt mig op. Derrudover vil jeg gerne vide om det
kan være rigtig at jeg skal betale en måneds fællesantenne under disse
omstændigheder ?

på forhånd mange tak

Fra : Jonas

Dato : 19-02-11 18:37

jean wrote:
> [...]
> måned , når de har sagt mig op. Derrudover vil jeg gerne vide om det
> kan være rigtig at jeg skal betale en måneds fællesantenne under disse

Læs din kontrakt

Fra : Kasper Demant

Dato : 19-02-11 19:21

Den 19-02-2011 18:25, jean skrev:
> [...]
> måned , når de har sagt mig op. Derrudover vil jeg gerne vide om det
> kan være rigtig at jeg skal betale en måneds fællesantenne under disse

Som udgangspunkt ja, med mindre de har lejet den ud til anden side.

Vh.
Kasper Demant
ba.jur

Fra : jean

Dato : 19-02-11 12:11

On Feb 19, 7:20 pm, Kasper Demant <n...@kwdemant.dk> wrote:

> Som udgangspunkt ja, med mindre de har lejet den ud til anden side.

> Vh.
> Kasper Demant
> ba.jur

Tak for det, jeg tror næppe de vil forsøge at udleje den da denne
boligforening er i gang med en stor renovering af disse lejligheder,
og den blok jeg boede i skal startes på til marts

Fra : Henning

Dato : 19-02-11 23:10

On Sat, 19 Feb 2011 09:25:43 -0800 (PST), jean <jeanbert71@gmail.com>
wrote:

> [...]
>måned , når de har sagt mig op. Derrudover vil jeg gerne vide om det
>kan være rigtig at jeg skal betale en måneds fællesantenne under disse
Ja og Ja - du er frivilligt flyttet en måned før du skulle, du har
stadig råderet over lejligheden den sidste måned.