Køkkenbordplade ca. 6m lang i et stykke ??
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 12-02-11 11:35

Nogen der ved hvor man kan købe køkkenbordplader i et stykke der er 6m
lang, og ca. 40-60mm tyk, helst hvid med stål/aluforkant

Sjælland er et must

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : CC

Dato : 12-02-11 15:56

Den 12-02-2011 11:34, Brian Vestergaard skrev:
> Nogen der ved hvor man kan købe køkkenbordplader i et stykke der er 6m
> lang, og ca. 40-60mm tyk, helst hvid med stål/aluforkant
>
> Sjælland er et must

Er det en massiv træplade eller laminat?
Jeg ville starte i et køkkenfirma og se hvad de tilbyder, herefter er
der alle byggevaremarked.

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 12-02-11 21:05

CC kom med denne ide:

> Er det en massiv træplade eller laminat?
> Jeg ville starte i et køkkenfirma og se hvad de tilbyder, herefter er der
> alle byggevaremarked.

Hvid højtrykslaminat med stål/aluforkant er at foretrække

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 12-02-11 21:26

CC udtrykte præcist:
> Jeg ville starte i et køkkenfirma og se hvad de tilbyder

Det ville jeg også, og gjorde det uden held...

> herefter er der alle byggevaremarked.

Også der har jeg været, mange steder viste de jo dårligt hvad en
"køkkenbordsplade" er :/

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Grethe Hoff

Dato : 12-02-11 21:42

"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor man kan købe køkkenbordplader i et stykke der er 6m
> lang, og ca. 40-60mm tyk, helst hvid med stål/aluforkant

> [...]

Kan dette være svaret?
http://www.pfp.dk/
--
Grethe
Deilig å være norsk i DK

Fra : Armand

Dato : 28-02-11 16:38

Den 12-02-2011 11:34, Brian Vestergaard skrev:
> Nogen der ved hvor man kan købe køkkenbordplader i et stykke der er 6m
> lang, og ca. 40-60mm tyk, helst hvid med stål/aluforkant
>
> Sjælland er et must

6 meter ER langt!
Det er ikke uden grund til at stål leveres i std. længde á 6 meter: Det
er en længde der er til at håndtere og transportere på en almindelig
lastbil. Det kán lade sig gøre at anskaffe sig stål i 12-14 meters
længde men så skal der sættevognstransport til.

Hár du overvejet om du overhovedet kan bakse en sådan længde hen til
dens plads i huset?
Tæppe ruller er almindeligvis ikke mere end 4 meter, og dé er altid
noget hø at få slæbt ind til rette gulv :-|

--
Armand.

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 28-02-11 19:53

Armand skrev den 28-02-2011:

> [...]
> kán lade sig gøre at anskaffe sig stål i 12-14 meters længde men så skal der

Der er også kun 583cm, har fået et snedker firma til at klare sagen

> Hár du overvejet om du overhovedet kan bakse en sådan længde hen til dens
> plads i huset?

Det kan den sagtens, der er et vindue i begge ender

> Tæppe ruller er almindeligvis ikke mere end 4 meter, og dé er altid noget hø
> at få slæbt ind til rette gulv :-|

Ja og i 5 meter

--
Venligst / regards