MS Windows
briani 27239
Hjælp har fået trykket uden at vide på hva~
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 03-02-11 03:02

Har fået trykket på et eller andet, så nu kan jeg ikke bare tilføje et
ord i en skrevet sætning, da den så bare overskriver det der stod i
forevejen :o/ cursor er også en sort firkant, i stedet for blinkende
streg :o/

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 03-02-11 03:04

Brian Vestergaard har bragt dette til os:
> Har fået trykket på et eller andet, så nu kan jeg ikke bare tilføje et ord i
> en skrevet sætning, da den så bare overskriver det der stod i forevejen :o/
> cursor er også en sort firkant, i stedet for blinkende streg :o/

Never mind, google kunne alligevel... havde trykket på "Ins" tasten

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Hans Kjærgaard

Dato : 03-02-11 03:04

Tasten "Insert" eller "INS" ?

/Hans

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-02-11 20:46

Samme ting. Almindeligt med denne forkortelse på små keyboards som dem
på bærbare.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 03-02-11 20:50

On Thu, 03 Feb 2011 20:45:40 +0100, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Samme ting. Almindeligt med denne forkortelse på små keyboards som dem
>på bærbare.

På mit keyboard er der 2 taster hhv. "Insert" og "Ins".

Men sådan er der jo så meget.

/Hans

Fra : Chano Andersen

Dato : 03-02-11 21:52

Den 03-02-2011 20:50, Hans Kjaergaard skrev:

> På mit keyboard er der 2 taster hhv. "Insert" og "Ins".

Lad mig gætte, den ene er på det numeriske tastatur til højre, og det
andet i en blok sammen med Delete, Home, End og så videre?

Begge taster gør præcis det samme, men den i den numeriske del af
tastaturet, fungere kun som Insert, hvis Num Lock er slået fra.

- Chano Andersen