pris for ændring af hastighed?
Fra : A. Anonym

Dato : 09-08-01 13:46

Hvad koster det at få ændret hastigheden på sin ADSL forbindelse? Fx med CC,
hvor man selv kan bestemme om man vil have router eller USB, er det vel ikke
så svært at "booste" sin forbindelse op og ned permanent.

Jeg kan forestille mig at man ikke skal betale noget gebyr for at få ændret
sin forbindelse fra 256/128 kbs til 512/512, men hvad hvis man vil have en
langsommere og billigere forbindelse? Efter 6 mnd. kunne jeg godt forestille
mig at de ville være villige til at "nedgradere" sin forbindelse.

Jeg har ikke selv haft ADSL før, så jeg ved ikke rigtig hvad mit behov er.
Fx kunne jeg godt tænke mig at starte med 384/128 og så have mulighed for at
skifte til 256/256, der koster det samme pr. måned hos CC, i tilfælde af at
jeg skulle bruge det til en lille hjemme-webserver.

Fra : Martin Callsen

Dato : 09-08-01 15:13

Er du den samme som skrev det indlæg omkring "billig ADSL og telefon" ?,
hvis dette er tilfældet så ringer jeg til dig i aften ang. diveres løsninger

Med Venlig Hilsen
Martin Callsen