PowerPoint viewer
Fra : Mads Piilgaard

Dato : 09-08-01 13:37

Hvordan får jeg sendt pp32viewer med til nogen som ikke har Powerpoint. Bare
og have exe-filen er ikke nok der skal også nogle dll'er med tror jeg?

Og det der med at lave en Rejsepræsentation der får jeg to filer ud af med
efternavnet .pp1 og en med efternavnet .ppz, men hvad kan jeg bruge dem til?

Mvh
Mads

Fra : pre

Dato : 09-08-01 18:39

Hent den gratis viewer hos MS og læg en kopi med til brugerne. Både 95, 97
og 2000-brugere kan bruge den, omend der kan være et par finesser som glider
ud.

ppz.filen (komprimeret) rummer præsentationen, diverse filer og
Pngsetup.exe. Begge filer kopieres til den ny PC og *.exe filen.pakker ud
og placerer. Alt ligger nu og kan køres fra ikonet. Extensionen ppt er med.

Alternativet er en HTML-version.

mvh
pre