Deep throat
Fra : Anonym

Dato : 09-08-01 08:16

Hejsa allesammen
Min kæreste vil gerne give mig et rigtig deep throat blow job, men kan
ikke rigitg få den ned. Har I nogen gode råd?
Mvh Niels

Fra : Hanne L

Dato : 09-08-01 10:13

Anonym skrev i en meddelelse news:56914241.0108082315.401ecb6a@posting.google.com...

Hej Niels

> Min kæreste vil gerne give mig et rigtig deep throat blow job, men kan
> ikke rigitg få den ned. Har I nogen gode råd?

Er det, fordi hun får opkastningsfornemmelser?
Hun skal undgå, at den rammer drøblen, så sker det ikke.

Og så skal hun eksperimentere mht den stilling, hvor det
er lettest og mest behageligt for hende at få den langt ned.
Det er nemlig ikke lige meget, om man ligger på ryggen,
på knæ eller hvad man nu gør *S*.

God fornøjelse til jer begge *SSS*

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Bente B. Riis

Dato : 10-08-01 22:36

Hanne L wrote:

> [...]
>
> Og så skal hun eksperimentere mht den stilling, hvor det
> er lettest og mest behageligt for hende at få den langt ned.

Mine bedste råd er (udover Hannes meget rigtige oplysning):

Tag jer god tid - man skal være ret afslappet for at kunne gøre det
(efter min erfaring - andre er måske ikke enige)

En anden vigtig ting er at hun skal have lov til at være ovenpå så det
er hende der styrer. Hvis man ikke helt er vant til det endnu kan en
ivrig mand meget nemt komme til at gøre det vanskeligere.

Mvh
Bente

--
ICQ:21826582
May the forces of evil

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-01 18:20

Hej Hanne,

> Hun skal undgå, at den rammer drøblen, så sker det ikke.

Netop problemet for min kæreste.... hvordan kan man undgå det
når hun prøver at gå rigtigt dybt?... har du en eller anden "teknik"...
eller er det et spørgsmål om øvelse..?

Hilsen,
Lars.

Fra : Kat

Dato : 13-08-01 07:56

PE skrev:
> Netop problemet for min kæreste.... hvordan kan man undgå det
> når hun prøver at gå rigtigt dybt?... har du en eller anden
"teknik"...
> eller er det et spørgsmål om øvelse..?

Jeg har fundet en dejlig stilling, der går ud på, at jeg ligger
på ryggen med hovedet let bagover. Min kæreste står eller sidder
så bagved og fører pikken ind i min mund den vej fra. Pikkens
naturlige krumning pirrer på den måde ikke min drøbel, og jeg kan
sluge hele kalorius!
Fed fornemmelse - og så kan han samtidigt lege med mig!
--
/kat
---

Fra : Niels Hansen

Dato : 13-08-01 16:01

hvordan trækker man vejret samtidig med at man har pikken nede i halsen?

deer wolf

Fra : Kat

Dato : 13-08-01 20:17

Niels Hansen skrev
> hvordan trækker man vejret samtidig med at man har pikken nede
i halsen?

Hvordan trækker du vejret med munden lukket?

Nu kommer det nok også lidt an på, hvor stor/lang pikken er, men
en alm. størrelse plejer ikke at volde de store problemer.
De fleste er heldigvis udstyret med en næse, et spiserør og et
luftrør, så det er ikke helt så svært. Jeg tror endda ikke, at
det har kostet menneskeliv - endnu...
--
/kat
---

Fra : Deer Wolf

Dato : 13-08-01 20:50

måske har jeg en smal hals for pikken i mit spiserør klemmer mit luftrør
fladt. kan man træne luftrørmuskler?

Fra : Hanne L

Dato : 16-08-01 20:42

Kat skrev i en meddelelse news:3b782867$0$355$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej Niels og Kat

> [...]

> De fleste er heldigvis udstyret med en næse, et spiserør og et
> luftrør, så det er ikke helt så svært. Jeg tror endda ikke, at

Når man har munden lukket, trækker man selvfølgelig
vejret med næsen. Men den går ikke bare, når man har
en pik langt nok nede i halsen, da den naturligvis lukker
for det hele = luftrøret.

Det er et spørgsmål om øvelse *S*. Om at trække luft ind,
inden den kommer ned, og så trække sig tilbage, når man
trænger til ny luft. Derfor er det også bedst at ligge øverst,
så man selv kan styre det. Eller have tillid til, at ens partner
har så stor føling med en, at han kan fornemme, når han
skal trække sig lidt ud. Hvis man ikke er bundet, kan man
jo bare skubbe ham væk

Venlig hilsen
Hanne L