formmail
Fra : Janus Høi

Dato : 09-08-01 00:08

Hej.

Hvordan sender jeg besøgende videre til en anden side når de har skrevet i
min formmail istedet for at de får en rigtig grim standardside frem med hvad
de har skrevet?

For eksempel se:
http://hjerteknuser.dk/bog.htm

--
J@nus_Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : J.C. Voss

Dato : 09-08-01 00:49

Janus Høi <hoi@ØØØjagi.com> wrote:

> Hvordan sender jeg besøgende videre til en anden side når de har skrevet i
> min formmail istedet for at de får en rigtig grim standardside frem med hvad
> de har skrevet?

Hvis din formmail tillader det kan du tilføje nedenstående til den:

<input type=hidden name="redirect" value="dinside">.

--
Jonas @ 11°56° ------------------------------
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk> | Remember Occam's razor? |

Fra : Janus Høi

Dato : 09-08-01 10:26

"J.C. Voss" <jcSPAM@BLOCKvoss.tf> skrev i en meddelelse
> Hvis din formmail tillader det kan du tilføje nedenstående til den:
>
> <input type=hidden name="redirect" value="dinside">.

Det har jeg prøvet. Men der skete ikke rigtig noget.

"Hvis min formmail tillader det" ???
Er der forskelle på hvad man kan?

--
J@nus_Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Claus Pryds

Dato : 09-08-01 11:53

[snip]

> "Hvis min formmail tillader det" ???
> Er der forskelle på hvad man kan?

Ja du skal have fat i dokumetationen til din formmail for at se hvilke
mulighedder du har.
Grunden er at en formmail er et program og programmøre skriver jo programmer
forskelligt.

--
MVH
Claus Pryds