multer
Fra : Birgit Vedsmand

Dato : 08-08-01 21:04

Issefjorden vrimler med multer,især ved orø.
og de er sjover at fange ind ørred

pedersen

Fra : Peter N Adolfsen

Dato : 10-08-01 19:43

Jeg har også set mange ved Tunø, men kunne ikke fange dem. Har du/I nogle
gode forslag til hvordan man lander denne fisk?

Peter

Fra : CARSTEN PEDERSEN

Dato : 12-08-01 14:21

Jeh har læst at man kan fange dem på brød i overfladen... eller på små
nymfer/tanglopper... Men det er ikke nemt. Slet ikke på flue. Den skal
severes lige i hoved på den og de er meget sky. Det er mest et lykke træf
når de tager ens flue...

Hvis du fanger noget så skriv lige tilbage.

Fra : Rasmus Berntsen

Dato : 16-08-01 07:24

Hejsa!

Det lyder godt. Ved du om de stadig er der.Nærmere betegnet hvor ved Orø og
hvordan fanger man den der. Jeg har tidligere fanget multer i Hundested på
brød.
Ja, de fighter rigtigt godt.

Med venlig hilsen

Rasmus Berntsen