Canon BJC-620 Printer
Fra : Jens Nielsen

Dato : 08-08-01 19:29

Jeg er begyndt at få problemer med den blå farvepatron - selvom jeg sætte en
ny patron i og renser printeren kommer den og siger at jeg skal tjekke
farvepatronen igen.

Er der en måde, hvorpå jeg kan nøjes med at køre med sorte farvepatroner, da
jeg i øjeblikket ikke kan få printeren til at virke - den kommer med samme
fejlmeddelelse om den blå hele tiden.

mvh
Jens

Fra : peter-nt

Dato : 12-08-01 00:04

Der er så vidt jeg ved ikke nogen mulighed for at udskrive i sort, hvis ikke
samtlige farvepatroner er isat og fundet ok. af printersoftwaren. Du skal
sansynligvis ha´ et nyt printerhoved (som vidst nok er rævedyrt!)
mvh peter-nt