gratis gæstebog
Fra : PH

Dato : 08-08-01 17:21

nogen der ved hvor man kan få en gæstebog hvor man kan sætte koden direkte
ind på en side...

Fra : Simon Mikkelsen

Dato : 08-08-01 18:28

D. Wed, 8 Aug 2001 18:21:00 +0200 syntes "PH" <peterhoukjaer@it.dk> at
dk.edb.internet.webdesign.html skulle vide at
<9krp0e$1eeq$1@news.cybercity.dk>.

>nogen der ved hvor man kan få en gæstebog hvor man kan sætte koden direkte
>ind på en side...

Hvordan "sætte koden direkte ind på en side"?

Jeg tilbyder selv én, men her skal man enten lave et link til dens adresse,
eller lave et frameset med kun én frame, hvori gæstebogen vises - så ser
det ud som om den ligger på éns egen side.

Du kan evt. kopiere formularen, til at skrive nye indlæg, ind på din side -
så er det bare dit problem hvis jeg laver den om

Adressen er www.zip.dk/gaeste/ .

--
Mvh. Simon Mikkelsen, ingeniørstuderende

www.zipstat.dk Gratis, reklamefri tæller/statistik til enhver hjemmeside
-Se bla. hvor dine besøgende kommer fra, og brug den usynlige tællerkode.

Fra : Claus Pryds

Dato : 09-08-01 11:55

http://www.altergratis.dk kan du finde flere forskellige gæstebøger.

--