FIK-indbetalinger i Danske Netbank?
Fra : Guan Yang

Dato : 08-08-01 14:19

Kan Danske Netbank vise info om FIK-indbetalinger? Evt. kun
betalings-ID (hvilket er nok for mig)?

Fra : bo

Dato : 09-08-01 22:08

Ja, hele ID-nummeret vises hvis kunden bruger FI-kortet til indbetaling.
Bo

www.boekelund.dk

Fra : Henrik Vest

Dato : 14-08-01 10:22

> Ja, hele ID-nummeret vises hvis kunden bruger FI-kortet til indbetaling.

Kan du også downloade en fil (dagligt, ugentligt eller indivuduelt) som kan
læses af diverse økonomiprogrammer (f.eks C5), ligesom Danske Bank Tele
Service (DBTS) ??

Er der "mangler" i Danske Netbank i forhold til DBTS systemet ??

mvh Henrik V

Fra : Knud Berggreen

Dato : 10-08-01 18:58

In <9dDc7.310$Yg2.18890@news.get2net.dk>, on 08/09/2001
at 11:07 PM, "bo" <bo@dadlnet.dk> said:

>Ja, hele ID-nummeret vises hvis kunden bruger FI-kortet til indbetaling.
>Bo

Hvad med betalingsinformationerne på type 73 og 75?

/Knud

--
Skrækeksempler på splittede, sammensatte ord: http://www.fiduso.dk/skraekeksempler.htm
Og det andre sider på sitet er også ganske tankevækkende....

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 14-08-01 11:49

Fri, 10 Aug 2001 19:57:33 +0200, "Knud Berggreen" <kub@mobilixnet.dk>:

> Hvad med betalingsinformationerne på type 73 og 75?

Hånd- og maskineskrevne oplysninger i felterne "Indbetaler" og
"meddelelse til modtager" OCR-scannes og kan læses på web og papir fra
Danske Bank.

Bruger selv korttype 73.

-j

--
Uwaga! Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.
Det var en transylvansk "Snagov".