SQL
Fra : Novo Nordisk A/S

Dato : 10-01-01 10:17

Jeg kan ikke rigtigt få nedenstående SQL sætning til at virke.

DIM startnumber
startnumber = 10
MySQL="Select recnumber,pic,sagsnr from Masterdummy WHERE recnumber >=
'"&(startnumber)"'"

Syntax omkring sammenligningen recnumber >= '"&(startnumber)"' er sikkert
forkert
men hvordan skal der så skrives til sammenligning med en variabel ?

Karsten

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-01-01 10:24

"Novo Nordisk A/S" <kave@novo.dk> wrote in message
> [...]
> men hvordan skal der så skrives til sammenligning med en variabel ?

MySQL="Select recnumber,pic,sagsnr from Masterdummy WHERE recnumber >= '"&

Hvis recnummer er defienret som tal, så kan du udelade apostrofferne
MySQL="Select recnumber,pic,sagsnr from Masterdummy WHERE recnumber >= "&
startnumber

mvh/Peter Lykkegaard