notepad
Fra : gitte Tang

Dato : 07-08-01 22:38

Kan det passe at der er begrænsning på, hvor store notepad
dokumenter må være??

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Andreas Haugstrup

Dato : 07-08-01 23:17

gitte Tang skrev i meddelelsen <9kpn46$i6u$1@sunsite.dk>...
>Kan det passe at der er begrænsning på, hvor store notepad
>dokumenter må være??

Ja.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-08-01 00:23

Wed, 8 Aug 2001 00:16:30 +0200, skrev "Andreas Haugstrup"
<usenet@solitude.dk>:

>Ja.

Og så ville det jo være helt fint, hvis du skrev grænsen.

Det er 50 KB.

Men mange andre teksteditorer kan håndtere større *.txt (eller
*.htm).

F.eks. note tab light.
<http://www.notetab.com>

Ellers kan wordpad også bruges til at gemme i ren text.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Jesper

Dato : 08-08-01 13:55

Prøv også verdens bedste editor:
EditPad!
http://download.cnet.com/downloads/0-1475101-100-2787783.html?tag=st.dl.1
0001-103-1.lst-7-1.2787783

Fra : Michael L. Hostbaek

Dato : 08-08-01 13:58

Jesper tried to tell us something, and all I got was:
| Prøv også verdens bedste editor:
| EditPad!
| http://download.cnet.com/downloads/0-1475101-100-2787783.html?tag=st.dl.1
| 0001-103-1.lst-7-1.2787783

Skal vi nu starte den hellige krig igen... Der er ingen editor der slår
vim(1)

--
Regards,
Michael L. Hostbaek

Fra : J.C. Voss

Dato : 08-08-01 15:39

Michael L. Hostbaek <mich@bsd.fr.eu.org> wrote:

> Skal vi nu starte den hellige krig igen... Der er ingen editor der slår
> vim(1)

Her er lidt forskellige editorer:
<http://verture.vsn.nu/sw.html>

Men jeg må hellere tilføje vim(1) hvis jeg skal spille den neutrale
rolle (-:

--
Jonas @ 11°56° ------------------------------
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk> | Remember Occam's razor? |

Fra : Allan Vebel

Dato : 08-08-01 21:40

J.C. Voss <jcSPAM@BLOCKvoss.tf> skrev

> Her er lidt forskellige editorer:
> <http://verture.vsn.nu/sw.html>
>
> Men jeg må hellere tilføje vim(1) hvis jeg skal spille den neutrale
> rolle (-:

Hov, Jonas, du har ikke engang Stone's TextTool på programmet. Den er
sikkert ikke mere genial end alle andre (som jeg ikke kender), men den
opfylder mit behov - og jeg har brugt den i årevis. Den fylder ikke en
skid - og jeg har sat den op i stedet for Notepad som min defaulteditor.

--
Allan

Fra : J.C. Voss

Dato : 09-08-01 00:45

Allan Vebel <allan@vebel.dk> wrote:

> Hov, Jonas, du har ikke engang Stone's TextTool på programmet.

Er noteret -- bliver tilføjet snarligst. (-:

Fra : Jørn Andersen

Dato : 08-08-01 00:18

On Tue, 7 Aug 2001 21:38:14 +0000 (UTC), gitte Tang
<gitte_tang@yahoo.dk> wrote:

>Kan det passe at der er begrænsning på, hvor store notepad
>dokumenter må være??

svjh omkring 35 kB.
Heldigvis findes der andre txt-editorer - kig fx på Tucows el. lign.

Good luck,
Jørn

--
Jørn Andersen