Åbne porte
Fra : Finny

Dato : 07-08-01 22:18

Hej alle
Da jeg i sin tid bestilte pro@access fik jeg åbnet for alle porte ( og
betalte for det ). Nu viser det sig at der tilsyneladende ikke er åbnet for
telnet. Åbner TeleDK normalt ikke for denne port ??

Finny

Fra : John Hinge

Dato : 08-08-01 09:15

Finny wrote:

> [...]
> betalte for det ). Nu viser det sig at der tilsyneladende ikke er åbnet for
> telnet. Åbner TeleDK normalt ikke for denne port ??

telnet porten bliver ikke åbnet, den er reserveret til routeren
(og såvidt vides til TDC så de kan rode med routeren om nødvendigt)

men prøv at snakke med dem enten hos supporten på 80808060
eller salgsdyrene på 80801590

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
repræsenterer i høj grad ikke salgsdyr

Fra : Rasmus Jensen

Dato : 09-08-01 00:16

"John Hinge" <shayera_gimmenospam_@cutey.com> skrev i en meddelelse

> men prøv at snakke med dem enten hos supporten på 80808060
> eller salgsdyrene på 80801590

Det er nu 80808065, for erhvervssupport.

Mvh. Rasmus Jensen
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet Zillion

Fra : John Hinge

Dato : 09-08-01 08:42

Rasmus Jensen wrote:

> Det er nu 80808065, for erhvervssupport.

Ved jeg godt.. tankebøf.. jeg var søvnig ? hmm postet 10:14 hmm
These are not the droids you're looking for !

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
Repræsentatis Nixi.