Ja men det desværre skal man være uden forbindelse i mere end 2 dage, og da
det "kun" er udfald på 2 til 50 sek så er det
tekninsk set ikke at være uden ADSL....
Men TDC har bekræftinget at de har et problem og vil få det løst i løbet at
2-3 dage
(se tele.internet.info!!!)
"Andreas" <nej@tak.dk> skrev i en meddelelse
news:9rf4nt8ega17fa36nbhpdtfsl4elf60on9@4ax.com...
> On Wed, 8 Aug 2001 23:34:14 +0200, "Luigi Zabeo" <luigi@zabeo.dk> wrote:
>
> >Fulstændigt samme irriterende problem her....
> >Vi stakler må bare finde os i det og håbe på det snart
> >løses.....refusion????
>
> Refusion som man forresten selv skal gøre TDC opmærksom på at man ønsker,
har
> man jvf. forretningsbetingelserne gældende for bredbånd, kun krav på hvis
man
> har været uden forbindelse i 2 på hinanden følgende døgn.
>
> Om det også gælder fro Pro@ccess aner jeg ikke, men det vil jeg da gætte
på at
> det gør - desværre.
>
> <.....>
>
> --
> Med Venlig Hilsen - Best Regards
> Andreas
> Sig nej til flere afgifter på cd'ere og andet hardware!
> Giv din mening til kende på
http://www.stopcopydan.dk nu!