Hvad er fordelen ved unlocking???
Fra : Morten

Dato : 07-08-01 18:44

Hej

Vil nogen lige forklare mig hvad fordelen ved at få min nye mobil unlocket
og i må gerne kommer med et eksempel.

-Morten

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 07-08-01 19:12

"Morten" <Morten@urgh.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Vil nogen lige forklare mig hvad fordelen ved at få min nye mobil unlocket
> og i må gerne kommer med et eksempel.

Når man f.eks. har en telefon som er låst til Telia, så kan man ikke proppe
sit WOL eller Sonofon kort i telefonen og ringe løs.
Når telefonen er "unlocked" (unlocked = låst op) så kan man sætte et hvilket
som helst SIM Kort i telefonen og ringe vha. en hvilken som helst operatør

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : John B. Jensen

Dato : 11-08-01 23:57

Men betaler man ikke fortsat abb. til sit teleselskab i de 6 måneder?

Fra : Jens Karstoft

Dato : 12-08-01 03:38

Jo, det gør man og det kan man ikke slippe for.. Men hvis du opvejer den
pris du betaler i 6 måneder samt telefonens pris, så vil det i de fleste
tilfælde kunne betale sig rent økonomisk at købe en ny telefon den vej
igennem istedet for at købe en uden abonnement..

Med venlig hilsen
Jens Karstoft
Tlf 22119265

--
Få fjernet simlåsen på din mobiltelefon for 100,- lovligt hos
www.unlockzonen.dk

Fra : Christian Flintrup

Dato : 19-08-01 17:28

John B. Jensen <jjensen@city.dk> wrote:

> Men betaler man ikke fortsat abb. til sit teleselskab i de 6 måneder?

Jo.

--
Christian