Hjemmeside skal kunne bruges af blindes ta~
Fra : Torben R. Soerensen

Dato : 29-09-10 13:58

Jeg skal have ændret min hjemmeside så den bliver tilgængelig for blindes
talegengivelse på computeren.
Sådan som den er bygget nu, kan den syntetiske tale ikke hitte ud af det.

Har I bud på hvor jeg kan læse om emnet, eller bare nogle input her.
Siden er www.frejashundehus.dk

Torben

Fra : Birger Sørensen

Dato : 29-09-10 14:14

Følgende er skrevet af Torben R. Soerensen:

http://www.w3.org/WAI/
er nok et godt sted at begynde...

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Rune Jensen

Dato : 04-10-10 14:55

On 29 Sep., 14:57, "Torben R. Soerensen" <torben.soeren...@live.dk>
wrote:
> [...]
> Sådan som den er bygget nu, kan den syntetiske tale ikke hitte ud af det.
>
> Har I bud på hvor jeg kan læse om emnet, eller bare nogle input her.

Ikke decideret, men der findes en plugin til Firefox, som måske kan
hjælpe under udviklingen:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/402/

MVH
Rune Jensen