Dynamisk tekst som symbol!
Fra : Lars Kristensen

Dato : 07-08-01 14:39

Hej NG

Kan dynamisk tekst ikke lægges som et symbol?
Jeg har gjort et forsøg, men den viser ikke teksten!

Når man laver en for-løkke med en duplicateMovieclip() i, SKAL man så
benytte flere dybder? Man kan ikke bruge samme dybde?

Mvh
Lars

Fra : Morten Leerhøy

Dato : 07-08-01 15:05

hvorfor bruger du ikke et smartClip i stedet for ?
der er en ok tutorial her:
http://www.flashkit.com/tutorials/Actionscripting/Meet_the-wwwnerd-183/index.shtml

og ja du skal angive en dybde , ellers vil Flash bare erstatte den
nuværende movie med den du loader.

Fra : Lars Kristensen

Dato : 08-08-01 13:50

"Morten Leerhøy" <ml@eisenstein.dk> wrote in message
> hvorfor bruger du ikke et smartClip i stedet for ?
> der er en ok tutorial her:

http://www.flashkit.com/tutorials/Actionscripting/Meet_the-wwwnerd-183/i
ndex.shtml

<klip>

Når jeg så laver et smartklip med noget dynamisk tekst i og jeg så
roterer klippet, så forsvinder teksten men resten af klippet er
vist! Tekst gør i øvrigt generelt sådan når jeg rotere det.
Er det ikke muligt at få roteret tekst?

Mvh
Lars

Fra : Lars Kristensen

Dato : 08-08-01 13:59

"Lars Kristensen" <atctrl@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> roterer klippet, så forsvinder teksten men resten af klippet er
> vist! Tekst gør i øvrigt generelt sådan når jeg rotere det.

Jeg mente at dynamisk tekst gør sådan - hvorfor?

Mvh
Lars

Fra : Michael Peo

Dato : 08-08-01 19:49

Clips med dynamisk tekst kan ikke roteres mm. uden at teksten forsvinder,
med mindre man inkluderer font-outline'en - Dvs. at det ikke er muligt at
rotere "skarp" tekst, kun tekst der er antialised.
/peo
www.bandage.dk