Confirm-box md input-felt
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 07-08-01 10:29

hej,

Er det muligt at lave en confirm-box med et inputfelt i, hvor
brugeren kan skrive noget, der så tages med til en side - med fx
location.href()

Situationen kunne være den (men er det dog ikke i dette tilfælde)
at man har en række vare listet på en webside, og ved klik på
"Køb denne vare" blev man promptet for antal man ønsker at købe.
Ved indtastning af antal bliver man herefter sendt videre til en
ordrebekræftelsesside.

Kan det lade sig gøre ... og i givet fald: hvordan ?

:)

Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 07-08-01 16:11

Det må være noget med at bruge window.prompt () (ikke confirm)
følgende script viser vist lidt af vejen.

var url=prompt("Hvilken webside skal jeg åbne","");
window.open(url,"","height=480,width=680");

/Marten

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 08-08-01 06:50

"Marten Ølgaard" <oelgaard@comonto.dk> wrote in news:9kp098$8f3$1
@sunsite.dk:

> Det må være noget med at bruge window.prompt () (ikke confirm)
> følgende script viser vist lidt af vejen.
>
> var url=prompt("Hvilken webside skal jeg åbne","");
> window.open(url,"","height=480,width=680");

Mange tak ... men det var dog en ubehageligt grim box der fremkommer ved
brug af prompt(). Er det ikke muligt at gøre den mindre ... ?

--
Do you also think survailance has gone too far ?
http://www.salon.com/comics/tomo/2001/07/09/tomo/index.html

- Jesper Stocholm - http://Stocholm.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 08-08-01 12:15

Jesper Stocholm <spam@stocholm.dk> skrev

> Mange tak ... men det var dog en ubehageligt grim
> box der fremkommer ved brug af prompt(). Er det
> ikke muligt at gøre den mindre ... ?

Ubehageligt grimt, ja!

Lav et lille popupvindue - så kan du helt selv bestemme udseenet og
funktionaliteten.

--
Allan