MS Windows
briani 27239
Ingen netforbindelse
Fra : Me&My

Dato : 04-09-10 16:13

Hej I gruppen

Har haft virus på min stationære medion pc, pga. prøvetiden på
virusprogramets prøvetid udløb, og jeg gik på nettet uden beskyttelse.fik så
købt en licens til AVG og fik virus væk. Det var nogle trojanske heste, og
der var en del.Men AVG siger de er væk, men det er min internetforbindelse
også.det er en trådløs og den siger der ikke er forbindelse mellem den
trådløse og pc. men på ungernes bærbare er der forbindelse? så routeren
fejler vel ikke noget? Jeg prøvede at køre en geninstall af win 7 men uden
held?
Er der en som ved hvad der kan være galt? Og hvad jeg skal gøre?

VH.
Me&My

Fra : KentBM

Dato : 05-09-10 15:45

Den 04/09/10 17.12, Me&My skrev:
> beskyttelse.fik så købt en licens til AVG og fik virus væk. Det var
> nogle trojanske heste, og der var en del.Men AVG siger de er væk, men
AVG kommer i starten med en del pop-up om programmer, som skal have lov
at gå på internet. Mon ikke, at du er kommet til at sige nej til din
browser?

--

Kent

Fra : Me&My

Dato : 08-09-10 17:32

Hej Kent

Jo Måske er jeg kommet til at sige nej, Hvis det er sådan , hvordan siger
jeg så "Ja" igen?

Me&My