Erfaring med berøringsfrie armaturer
Fra : Optimus Prime

Dato : 31-08-10 10:26

Jeg overvejer at få installeret et berøringsfrit armatur ved håndvasken
på toilettet; men de koster jo en del og er vel i bund og grund kun
"lir" så ville høre lidt erfaringer fra folk som har sådan et

Er det bare lækkert lækkert, eller bliver det hurtigt en gimmic?
Hvad skal man vælge mht. temperaturregulering osv?
Det skal jo i bund og grund kun bruges til at skylle tandbørsten et par
gange om dagen, vaske hænder og kaste lidt vand i håret efter behov
(husstand med 1 voksen)

Hvilke mærker skal man kigge efter/holde sig fra - og er der nogen
konkrete bud på en model af et lille, slankt armatur i rustfri stål?

Fra : Klaus G.

Dato : 31-08-10 17:41

> Hvilke mærker skal man kigge efter/holde sig fra - og er der nogen
> konkrete bud på en model af et lille, slankt armatur i rustfri stål?
Oras, de laver gode armaturer. De har disse elektroniske i en del
forskellige størrelser. Tjek evt. på www.billigvvs.dk de har ihvertfald
nogen. Om deres priser er gode, det ved jeg så ikke. Men for at finde dem
skal du:
billigvvs.dk >> Badeværelse >> Håndvaskarmaturer
Og så vælge "elektronisk" under betjening.

--
Klaus G.

Fra : CC

Dato : 01-09-10 09:37

Den 31-08-2010 18:40, Klaus G. skrev:
> [...]
> dem skal du:
> billigvvs.dk >> Badeværelse >> Håndvaskarmaturer
> Og så vælge "elektronisk" under betjening.

Husk at armaturet skal forsynes via batteri. Hvis du ikke har en
stikkontakt under vasken