Uigennemsigtig folie til badeværelsevindue~
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 27-08-10 05:53

Vores nye badeværelsesvindue med "ruflet" glas er ikke helt så
uigennemsigtigt som nogen af familiestandens medlemmer kunne ønske sig;
man står ½ m. bag det i badekarret.

Er der nogen hér der har gode erfaringer med folie til at klæbe på?; vi
vil gerne undgå gardiner e.l. (som vi lige har smidt ud)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-10 07:03

"Hans Paulin (6310)"
skrev
> Er der nogen hér der har gode erfaringer med folie til at klæbe på?; vi
> vil gerne undgå gardiner e.l. (som vi lige har smidt ud)

Det fungerer fint - det største problem er monteringen uden luftbobler, men
"skrab2 det på, så du får al luft væk med det samme.
Jeg husker ikke om vi købte det i Bauhaus eller hos en malermester - det er
nogle år siden, men det kan fås med forskellige mønstre og i forskellige
bredder.
Det bliver helt uigennemsigtigt og udefra er det kun svage skygger man
ser.Men der kommer stadig en del lys ind.
Vi har ikke oplevet problemer med det overhovedet.

Hej hans

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 27-08-10 07:04

Efter mange tanker skrev Firstname Lastname:
> [...]
> ser.Men der kommer stadig en del lys ind.
> Vi har ikke oplevet problemer med det overhovedet.

Lyder lækkert :) - tak skal du ha :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Henning

Dato : 27-08-10 13:07

On Fri, 27 Aug 2010 08:02:40 +0200, "Firstname Lastname" <None> wrote:

>"Hans Paulin (6310)"
>skrev
>
>Det fungerer fint - det største problem er monteringen uden luftbobler, men
>"skrab2 det på, så du får al luft væk med det samme.

Sprøjt en tynd sæbevandsblanding på vinduet først, så kan du glatte
buler ud.

Fra : Klaus G.

Dato : 27-08-10 14:41

> Sprøjt en tynd sæbevandsblanding på vinduet først, så kan du glatte
> buler ud.
Jeps, det lyder skørt, men sådan gør man altså :)

Skal det være helt godt, så se om du kan pille hele ruden ud af vinduet, så
du kan komme helt ud til kanterne.

--
Klaus G.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 27-08-10 22:13

Klaus G. tastede følgende:
> Jeps, det lyder skørt, men sådan gør man altså :)
>
> Skal det være helt godt, så se om du kan pille hele ruden ud af vinduet, så
> du kan komme helt ud til kanterne.

Ups! Det tør jeg ikke!

K*nen foreslog persienner så dét slipper jeg med

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 27-08-10 22:14

Henning forklarede den 27-08-2010:

> Sprøjt en tynd sæbevandsblanding på vinduet først, så kan du glatte
> buler ud.

Har li sat film på min mobil efter (næsten) samme princip :)

Hans
www.zofiaoghans.dk