MS Windows
briani 27239
Gratis alternativ til Adope Flashplayer?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 12-08-10 09:31

Findes der et gratis alternativ til Adope Flashplayer som jeg nu har
lidt bøvl med?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ole C

Dato : 12-08-10 09:45

Hans Paulin (6310) skrev blandt andet:

> Findes der et gratis alternativ til Adope Flashplayer som jeg nu har
> lidt bøvl med?

Næppe, men bøvlet kan muligvis klares ved at fjerne Flashplayeren helt med:
http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html
- og så geninstallere.

--
vh
Ole C

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 12-08-10 20:20

Ole C udtrykte præcist:

> Næppe, men bøvlet kan muligvis klares ved at fjerne Flashplayeren helt med:
> http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html
> - og så geninstallere.

Tak

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jesper Lund

Dato : 12-08-10 20:22

Hans Paulin (6310) wrote:

> Findes der et gratis alternativ til Adope Flashplayer som jeg nu har
> lidt bøvl med?

Ikke til Windows, men på Linux er der Gnash

--
Jesper Lund

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 13-08-10 10:02

Jesper Lund udtrykte præcist:

> Ikke til Windows, men på Linux er der Gnash

Ku næsten få mig til at konvertere!

Hans
www.zofiaoghans.dk