unlook 5110 Nokia
Fra : S.H.E.E.P

Dato : 06-08-01 20:39

Hej

er der nogle der ved en kode så jeg kan låse min nokia 5110 op?? jeg har
Teledanmark

--
Med Venlig Hilsen
Daniel

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-08-01 20:37

S.H.E.E.P skrev:

>er der nogle der ved en kode så jeg kan låse min nokia 5110 op?? jeg har
>Teledanmark

Det er kun TeleDanmark der kender koden. Du kan låse den op uden koden
med et datakabel/flasherkabel (efter hvad version din telefon har).
Ellers kan du få en til at gøre det for dig.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 06-08-01 20:48

ja jeg kan

Mvh Thomas

"
Jeg unlocker nokia'er for 75 kr. Altid 25 kroner under alle andre, hvis
jeg kan, kommer jeg også 2 spil og vibrator i 3210, det koster også kun 80
kr.
Men ring på 51308219, og lad os få en snak om det, bor i nr nebel /
Randers
fredag, lørdag samt søndag"
S.H.E.E.P <webmaster@zub.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b6ef1bf$0$52798$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Thomas Madsen

Dato : 06-08-01 20:50

Hej pjg
tast *#0000#
mvh Thomas

"

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 06-08-01 20:54

Thomas Madsen skrev:

> Hej pjg
> tast *#0000#
> mvh Thomas

Hvis du quotede rigtigt kunne man se hvad du svarede på....

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig, og på nogle modeller