MS Windows
briani 27239
"Hjemmegruppe" slettte ?
Fra : Olsen

Dato : 03-08-10 21:07

På min Win7 har jeg fået et ikon ang. "Hjemmegruppe" .

Hvordan slettes dette ?

\Olsen

Fra : emjeppesen

Dato : 03-08-10 21:38

Olsen skrev:

>På min Win7 har jeg fået et ikon ang. "Hjemmegruppe" .
>
>Hvordan slettes dette ?

Alle med win 7 har et ikon for hjemmegruppe.
Hvis det er en genvej, du har fået oprettet på dit skrivebord, kan du
bare trække det ned i papirkurven

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Kurd

Dato : 03-08-10 22:44

"emjeppesen" <emj@> skrev i en meddelelse

> Alle med win 7 har et ikon for hjemmegruppe.
> Hvis det er en genvej, du har fået oprettet på dit skrivebord, kan du
> [...]

emjeppesen har et princip om at svare på alt. Oftest ved han/hun intet om
det, han/hun svarer på. Svaret herover følger emjeppesens sædvanlige
standard: Forkert.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 03-08-10 23:06

"Kurd" <kurd@kurd.xy> skrev :

>emjeppesen har et princip om at svare på alt. Oftest ved han/hun intet om
>det, han/hun svarer på. Svaret herover følger emjeppesens sædvanlige
>standard: Forkert.

Når du nu ved, at det er forkert, hvorfor kommer du så ikke med
det rigtige svar?
--
Kerim

Fra : emjeppesen

Dato : 04-08-10 07:33

Kerim Ellentoft skrev:

>Når du nu ved, at det er forkert, hvorfor kommer du så ikke med
>det rigtige svar?

Han har kun ubehølede kommentarer at øse af. Det er det mest naturlige
for ham at udgyde disse.

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Kurd

Dato : 04-08-10 07:48

> Han har kun ubehølede kommentarer at øse af. Det er det mest naturlige
> for ham at udgyde disse.
>
> Hilsen emj
> --
>
> lamaguf.dk

At kommentere emjeppesens forkerte svar er et heldagsjob.

Fra : emjeppesen

Dato : 04-08-10 09:42

Kurd skrev:

>At kommentere emjeppesens forkerte svar er et heldagsjob.

Du kan såmænd sagtens spare dig din ulejlighed, når du ikke er i stand
til at give et bedre svar.

Hilsen emj
--

lamaguf.dk