Unlock af ALLE nokia telefoner.BILLIGT ! h~
Fra : Support/salg satbuti~

Dato : 06-08-01 19:10

så har satbutikken igen et godt tilbud.

Vi fjerner simlock i din nokia telefon.
vi erstatter den hvis noget skulle gå galt.

hele landet

kig her :
www.satbutikken.dk
eller skriv en mail
mobil@satbutikken.dk

eller ring
55762277
Michael

www.satbutikken.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-08-01 19:12

Support/salg satbutikken.dk skrev:

>så har satbutikken igen et godt tilbud.

- som I postede i den forkerte gruppe.

Læs venligst på www.usenet.dk inden du kaster reklamer ud i de
forkerte grupper.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Mikael Jensen

Dato : 07-08-01 06:52

Skrevet til mobil@satbutikken.dk

Jeg håber i er klar over at det eneste i får ud af den post
(news:d6Bb7.3513$PZ4.231262@news000.worldonline.dk) er dårlig omtale.
D.T.T.M.U er IKKE beregnet til reklame, SPECIELT IKKE kommerciel reklame.
Dette er et klar overtrædelse af fundats og netetikket. Hvis du/i skulle
lave nogen konstruktiv reklame, så deltag i debatten på DTTMU, og lav en
sig, din sig. er en frihed man har i denne NG, du kan skrive stort set hvad
du vil, bare det ikke fylder mere end 72x4. Og hvis du/i deltager med nogen
konstruktivt, vil folk og respektere jer, og med en lille (lovlig) reklame i
jeres sig. kan du/i få mange kunder.

Læs som eksempel nogen af Thomas Madsens tidligere indlæg, han er blevet
banned af 3 udbydere nu, og er hadet i hele DTTMU, er det den slags ry du/i
ønsker???

MVH
Mikael Jensen
Doms A/S

--
Vil du betale 2000 mere for din
nye harddisk??? Nej, vel...

Fra : Thomas Madsen

Dato : 07-08-01 19:39

hej
jeg er sgu da ikke blevet banned af 3 udbydere sikke da noget PIS at skrive
har du ikke andet at få tiden til at gå med ?????
mvh Thomas Madsen
Mikael Jensen <mje@doms.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9knvo1$a28$1@sunsite.dk...

Fra : Mikael Jensen

Dato : 08-08-01 07:39

Årr, undskyld... Hvor mange er det så???? :) (det var heller ikke ment på
den måde)

Du må da indrømme at udfra den debat der har gået her, lader det til at være
_mindst_ 3 :) No hard feelings, du var ment som eksempel, da du nok er en at
de mest omtalte personer herinde, jeg har intet personligt i mod dig, og du
har da heller ikke set min blande mig i debatterne "om dig", da jeg ikke var
med fra starten, og ikke villle bryde ind, uden at kende hele historien.

Jeg er ked af hvis du blev stødt over at jeg brugte dig som eksempel, det
var helt og adelses utiltænkt.

/Mikael

Fra : Thomas Madsen

Dato : 09-08-01 22:24

Mikael jeg er ikke blevet banned af nogle jeg aner ikke hvor du har det fra
??? men du ved måske noget jeg ikke ved ??
Mvh Thomas
--
jeg unlocker nokia'er for 75 kr altid 25 kroner under alle andre, og hvis
jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr

Fra : Brian Fisker

Dato : 10-08-01 07:49

> Mikael jeg er ikke blevet banned af nogle jeg aner ikke hvor du har det
fra
> ??? men du ved måske noget jeg ikke ved ??
> Mvh Thomas

Han har jo skrevet, at han beklager udtalelsen! Hvorfor bliver du ved med
trampe rundt i det!

\Mandal