Hjælp til en død T28s
Fra : Niels Jul Astrup

Dato : 06-08-01 18:39

er der nogen der kan hjælpe, min T28s er død, den vil ikke tænde hvad er
galt og hvad kan jeg gøre ??

Mvh.

Niels Jul Astrup

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 06-08-01 20:42

Niels Jul Astrup skrev:

> er der nogen der kan hjælpe, min T28s er død, den vil ikke tænde hvad er
> galt og hvad kan jeg gøre ??

Skriv en ny flash til dem...

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig, og på nogle modeller

Fra : Niels Jul Astrup

Dato : 06-08-01 20:48

Hvordan gør man det

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 06-08-01 20:53

Niels Jul Astrup skrev:

> Hvordan gør man det

Med eks. Ericsson ATR Service...

/bm

Fra : Niels Jul Astrup

Dato : 06-08-01 20:54

"Boris Mathiasen" >

> Med eks. Ericsson ATR Service...

Men har du en ver. der kan køre i win2000, og skal man ikke kunne tænde
telefonen ?

Mvh. Niels

Fra : Niels Jul Astrup

Dato : 06-08-01 20:59

"Boris Mathiasen" <>

> Med eks. Ericsson ATR Service...

Jeg har alle versioner med de skriver "Privileged Instruction" hvis jeg
prøver at bruge dem. !! kender du til det ??

mvh.
niels

Fra : Ole Damgaard Hansen

Dato : 07-08-01 00:01

Hej Niels

Min T28s har også lige været helt død og ikke kunnet tænde hverken med
eller udenlader. Den blev sendt til rep. 2 dage efter fik jeg den tilbage
igen med besked om at batteriet var dødt og udskiftet.

Ole

Fra : JC

Dato : 10-08-01 17:05

Min var også total død, det tog godt nok 14 for Ericsson at fikse den, men
de havde i følge følgeseddlen udskiftet diverse prints, ordnet løs
forbindelse og udskiftet diverse andre løsdele... Den har rigtigt været i
stykker skal jeg lvoe for, den var kun 1½ måned gammel og var blevet
behandlet godt, så den må være lidt sart den lille Ericsson.

Mvh.
Jens Christensen

- fjern de 2x spam for at sende mails.

Ole Damgaard Hansen <oled@post8.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b6f2193$0$373$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Ole Damgaard Hansen

Dato : 10-08-01 21:26

Min var 14 dage gammel.
jeg har Telia ab.
Jeg ringede til deres Service telefon og talte med en ung fyr, der fortalte
at problemet kunne være at den havde været for varm, og at elektronikken
derfor kunne være brændt af.(dagene optil hvor telefonen gik i stykker var
der omkring 25-28 graders varme)
Han frarådet at lade den ligge i solen eller mørke/sorte tasker og den
slags.
Men det viste sig jo at være batteriet i mit tilfælde.
jeg modtog derefter Telias "akuthjælps pakke" med posten. Pakken indeholdte
et skema hvor man skulle beskrive hvilken fejl/mangler eller andet der var
galt, og en kuvert til at sende telefonen i sammen med kopi af
garantibeviset., og efter 2-3 dage skulle man så modtage sin telefon igen.
i mit tilfælde gik der så ikke mere end 2 dage. God service må man sige.

Ole