MS Windows
briani 27239
Daemon Tools Lite på Win 7 (Ultimate)
Fra : No_Spam \(6640\)

Dato : 26-07-10 11:34

Jeg har lige opgraderet mit OS fra Vista til Win 7 Ultimate. Der kommer et
dialog-vindue frem, Hvori der står.

Programmer kræver mindst Win2000 med SPTD 1.60 eller Højere. Kernel debugger
skal være deaktiveret.

Jeg slettede programmet og genindstallerede det senere. Og har opdateret til
SPTD 1.69, men det vil skal ikke kører.

Håber at der er nogle kloge hoveder, som vil og kan hjælpe mig..

JL

Fra : Mogens

Dato : 26-07-10 12:25

Den 26-07-2010 12:33, No_Spam (6640) skrev:
> [...]
> til SPTD 1.69, men det vil skal ikke kører.
>

> Håber at der er nogle kloge hoveder, som vil og kan hjælpe mig..

Du kan måske bruge Virtual CloneDrive i stedet for.
http://www.slysoft.com/da/virtual-clonedrive.html

Det bruger jeg med en W7 x64

Mogens

Fra : No_Spam \(6640\)

Dato : 26-07-10 13:09

"Mogens" <willemoesgadefjernes@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Du kan måske bruge Virtual CloneDrive i stedet for.
> http://www.slysoft.com/da/virtual-clonedrive.html
>
> Det bruger jeg med en W7 x64
>
> Mogens

Hej Mogens
Jeg har prøvet Virtual Clonedrive, men den kan desværre ikke Mounte alle
mine NRG-filer. (Nero format) Jeg kunne selvfølgelig ændre alle mine NRG
filer til ISO eller lign.

JL
Men Daemon burde virke...

JL

Fra : Laziter

Dato : 26-07-10 16:18

"No_Spam (6640)" <no_spamatall@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Men Daemon burde virke...

Det har du helt ret i at det burde, det virker fint på min maskine med W7
Ultimate.
Du nævner SPTD 1.69, den følger ikke med i Lite versionen, men er med i Pro
versionerne.
I Lite versionen følger SPTD 1.62 med og den virker fint i W7.
http://www.disc-tools.com/download/daemon

Mvh
Benjamin

Fra : No_Spam \(6640\)

Dato : 26-07-10 20:20

"Laziter" <laziter@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Pro versionerne.
> I Lite versionen følger SPTD 1.62 med og den virker fint i W7.

Jeg fik installeret den, men virker nu heller ikke, så det er nok en eller
anden indstilling eller fejl i registeringsdatabasen.
JL

Fra : No_Spam \(6640\)

Dato : 27-07-10 08:28

> "Laziter" <laziter@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg fik installeret den, men virker nu heller ikke, så det er nok en eller
> anden indstilling eller fejl i registeringsdatabasen.
> JL

Som Jeg var inde på så var der fejl i registeringsdatabasen.
Jeg havde som bruger kun læse-rettigheder ved SPTD.
Hvis andre har det samme problem, så se her :
http://daemonpro-help.com/en/problems_and_solutions/registry_and_sptd_problems.html

Jeg er en glad mand for nu virker daemon tools igen. Ja jeg ved godt at der
findes andre programmer, der kan næsten det samme. Men man er jo et
vanedyr...
JL