en gamel novelle a mine :) den går nok lig~
Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 06-08-01 17:24

Hun stod under bruseren og mærkede det varme vand
i mod sin krop, til hun var vågen nok til at kunne føre
brusehovedet ned i mellem sine lår, for at gøre sig
tanker, der ville have sendt hende ind på livs tid i
flere stater i USA, før hun knækkede sammen og mærkede
orgasmen springe fra fissen op igennem maven for at nå
baghovedet - godt tilfred med sig selv gik hun hen og
frotterede den røde manke foran spejlet - mærkede en
trang til at urinere, satte sig som en logisk følge af
dette på toilettet - jeg nød synet af fissen og den
gule stråle der stod ud af det appetitlig skød som jeg
lagde nakken tilbage og kiggede op i herligheden.
Jeg rakte hånden op og lod fingeren glide nogen få
millimeter fra hud og kønsåbning men trak mig til
mig selv, jeg ville helst ikke forsage at jeg fik en
rejsning der ville forhindre mig i at komme op af
toilettet , hvorpå det utyske kvinde menneske skyllede
ud og gjorde en brat ændring på mit godt planlagte
hentehår : )
Hun stod igen lidt ved spejlet - med en følse af at
være blevet beluret - well vidende til trods for at
en ukendt antal af mennesker havde nøgle til
hendes hjem - så burde der ikke vær nogen der lige nu
( ! ? ).
Hun slog håndklædet om sig for at gå ind og tage
tøj på - jeg kom op som hun lukkede døren rettede mig
ud og som hun svingede om hjørnet greb jeg hende i
nakken,- SUPRISE BABE guess who's comming for dinner.
-Nej for helved Bo det har jeg ikke tid til, nåede hun
at sige som jeg smed hende hænd over stolen med et
godt greb i nakken - Hun mærkede de stærke hænder i
nakken som hun blev smidt forover - og mærkede den
anden lap glid op i mellem lårene og med et fast greb
begyndt at massere kussen, hun kunne mærke varmen
begynde at sprede sig i underlivet og det fik for
alvor fat da hun kiggede sig tilbage og kiggede på den
voldsomme rejsning ved sin side - jeg gik ned, førte
pikken hen i mod hendes læber, som den flinker kvinde
hun nu er, tog hun lemmet i mellem læberne og slugte
løs, mine hænder fordelte sig på bryster røv lår fisse,
jeg kunne mærke varmen og safterne arbejde sig hurtigt
ud af hende, som jeg begyndte at fingerpule hende,
kastede mig ned under hende og lod tungen arbejde sig
så langt op i hende som jeg kunne, i mens mine finger
spillede som en symaskine ud & ind af hende, cirkulere
rund om den hårde klit - hofterne snorede over mig og
hele kussen og den domæne talte sit eget sprog.
I store mundfulde åd hun løs af det tilpassede lem -
hun nød fornemmelse af at lege med hænderne omkring
nosserne, mærke roden og spille den af, pirre lemmet til
større og mere vilje, som hun red den lystne tunge der
kørte rundt i kussen, fingrene der gik amok oppe i
hende .
Jeg trak mig, gled forsigtigt op på ryggen af hende
førte hovedet ind i kusse åbningen, jeg kunne mærke hende
snappe som det kom ind, jeg begyndte at pule hende i
skede åbningen, tanken om at ikke at hamre den helt i
bund gjorde godt, til jeg ikke kunne mere og hakkede op
- hun kunne mærke fornemmelse af uventet voldsomhed
- da hun virkeligt fik den, hvordan penis flåede skede
muskulaturen fra hinanden - et jag der fik det til at
boble i hende og udløse små spasmer og orgasmer der
ufrivilligt og dog wellkomment sprang ud i en slags
korrespondance i mellem klitoris og et sted under
navlen.
Jeg satte hende op på alle 4, førte en vibrator op i
hendes røv, greb pisken og uden indledning lod jeg
læderet æde løs af hendes skind. vildskaben fik det
til at ryste i hende - som jeg gik ned foran hende og
atter slugte hun mit lem med en klynken som pisken
dansede videre - Hun nød smagen af sin egen fisse
bolle sveden og pikkens egen smag i hendes svælg - som
smerten og lysten havde over taget over ryg og balder
, krydret med den behagelige kildren i røven - som
skede musklerne kæmpede en forgæves kamp med sig selv
som klitoris voksede sig større og stærker til den
blev en autonom muskel med egen vilje der provokerede
små orgasmer ud af hende løbene - imens kurser møder
forpligtelser blev mere og mere uvirkelige - jeg trakmig ud
af hendes mund før jeg resolut pressede hendes hoved ned imod gulvet
-
førte hendes hånd op i mod skamlæberne i
mens jeg begyndte at pule hende hæmnings løst hårdt
bagfra - hun kunne mærke det med gammel kendt vane
sædens komme - med ukendt kraft lukkede hun musklerne
sammen om pikken - som jeg rykkede hende op, klemte
hende tæt ind til mig, med vanens magt op i mod væggen
- som hun skød røven et hug mere tilbage klemte skede
muskulaturen sammen overgav sig til bølgen der kom ude
& ind fra og flåede hende op på midten - den varme sæd
smeltede som stearin ned af ryg søljen som løbe ilden trak
sig sammen i maven og eksploderende i baghovedet -
fornemmelse af kroppen der blev til spastisk muskel
igen & igen- før hun atter fandt sig selv under
bruseren, stak hovedet ud, nød røg og nikotin s arbejde,
før et fast greb atter surrede sig fast til hendes
balder, tilpas spredte hun benene let og tog den igen.

til freYa:)