har koden - kan ikke unlocke (T10)
Fra : Lars Jensen

Dato : 06-08-01 16:51

Jeg _har_ fået koden af orange til at unlocke min Ericsson T10, men
der er et eller andet galt eller også har jeg fået en forkert
vejledning.

Ifølge den venlige dame (som sagde, at "dette skulle virke ifølge
Ericsson) skal jeg taste: "**", trykke på YES, skrive den ottecifrede
kode ind, og trykke YES.

Men telefonen reagerer ikke - der står bare "kort fejl" i toppen hele
tiden. Når jeg tænder for den står der først "kontakt kort
leverandør", som straks efter skifter til "kort fejl".

Nogen der har en god ide?

mvh
Lars

Fra : Michael Werge

Dato : 18-08-01 08:30

Hej Lars

Hvis du har indtastet forkert oplåsnings kode 5 gange låser telefonen. Jeg
er ikke klar over om du kan reparere den med et datakabel, men jeg vil tro
du kan.
Der er helt klart nogle i gruppen, der kan give dig klar besked på dette
område.

VH Michael

Fra : Jan Frank-Nielsen

Dato : 18-08-01 12:41

hej lars

se
http://www.mobil.box.sk/showme.php3?hidedate=1&sortby=title&newsprj=ericsson
&newstype=doc&id=3301
hvis du har nck-koden skulle det ikke være noget problem.

OBS ! Betalte du noget for koden ved Orange (jeg har selv en T10s
som er låst) ved samme selskab.

Mvh

Jan Frank-Nielsen
janfrank-nielsen@post.tele.dk