Er det PCen eller forbindelse, det er galt~
Fra : Lars Jensen

Dato : 06-08-01 15:36

Hvordan afgør man, om det er ens internetforbindelse (Orange ADSL 512)
ellers ens computer, der er noget galt med, når computeren fryser mens
man surfer.
Nogle sider loader den rimelig lystigt, mens andre tager år og dag
(længere tid end på et 56K-modem). På et tidspunkt kan den så ikke
loade en side, og hvis man så tjekker forbindelsn (klikker nede til
højre i startlinien) kan man se, at der ikke sker noget. Når jeg så
prøver at klikke vinduet væk igen låser alt - og jeg bliver nødt til
at genstarte. Ikke en engang Afslut Job virker, den står bare stille.

På forhånd tak

Lars

Fra : Lars Ridder

Dato : 06-08-01 17:10

"Lars Jensen" <lcj@wanadoo.dk> wrote in message
> [...]
> prøver at klikke vinduet væk igen låser alt - og jeg bliver nødt til
> at genstarte. Ikke en engang Afslut Job virker, den står bare stille.

Orange har problemer med serveren i øjeblikket.
Prøv at spørg i den interne gruppe news://orange.internet.adsl
Det kan være at der er nogen dér, der kan give et kvalificeret bud.

mvh Lars Ridder

Fra : Lars Jensen

Dato : 06-08-01 17:51

On Mon, 06 Aug 2001 16:36:00 +0200, Lars Jensen <lcj@wanadoo.dk>
wrote:

PS: Downloader sjovt nok filer uden problemer - 70-75 kb/sek

vh
Lars

Fra : *Xray

Dato : 06-08-01 20:29

"Lars Jensen" <lcj@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> On Mon, 06 Aug 2001 16:36:00 +0200, Lars Jensen <lcj@wanadoo.dk>
> wrote:
>
> PS: Downloader sjovt nok filer uden problemer - 70-75 kb/sek

Måske hjælper det at geninstallere TCP/IP protokollerne under
Kontrolpanel -> Netværk.

*Xray

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 07-08-01 12:47

> [...]
> Hvordan afgør man, om det er ens internetforbindelse (Orange ADSL 512)
> ellers ens computer, der er noget galt med, når computeren fryser mens

Prøv en anden browser. (f.eks. Netscape eller opera.)
Hvis det kører fint, så er det formentlig din Internet Explorer der laver
ballade.

mvh
Jeppe Seidelin Dam