Ram til en Compaq bærbar
Fra : Carsten Palm Kristen~

Dato : 05-08-01 20:52

Er der ikke en der har erfaring med Ram til en

Compaq Presario 1400 notebook computer

Kan jeg bare købe noget ram fra en hvilken som helst producent eller hvad
skal det i det hele taget være for noget.

Man er jo ikke meget for at købe noget direkte fra Compaq hvis man kan spare
noget den anden vej

Håber på svar snart

Fra : Jan Vennike

Dato : 06-08-01 17:27

"Carsten Palm Kristensen" <carsten.palm@kristensen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:3b6da3d1$0$38978$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> skal det i det hele taget være for noget.
>
> Man er jo ikke meget for at købe noget direkte fra Compaq hvis man kan

Prøv at kigge på www.crucial.com.

Der få ram til nøjagtig den bærbare du har. Bestil dog hos deres afdeling i
England, så sparer du tolden.

--
Jan

Remove a cat in the email to reach me.