MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
papirkurv forsvinder
Fra : Elin Kuijers

Dato : 18-06-10 09:17

I den sidste tid, forsvinder billedet af min papirkurv, når jeg tømmer den.
Jeg kan så vælge at oprette en ny genvej og slette den. Så er papirkurven
tilbage, men selvfølgelig ikke tom. Hvad sker der, og hvordan kan jeg få den
normale funktionalitet tilbage? Jeg bruger Vista.

vh
Elin Kuijers

Fra : Per

Dato : 18-06-10 18:30

Elin Kuijers wrote:
> [...]
> Så er papirkurven tilbage, men selvfølgelig ikke tom. Hvad sker der,
> og hvordan kan jeg få den normale funktionalitet tilbage? Jeg bruger

Er du sikker på, at du højreklikker på papirkurven og vælger "tøm papirkurv"
og IKKE slet ? For hvis det sidste - ja så forsvinder papirkurven uden at
blive tømt.

mvh. Per

Fra : Kim J

Dato : 19-06-10 05:05

Hej Elin,

"Elin Kuijers" <elin@kuijers.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>tilbage, men selvfølgelig ikke tom. Hvad sker der, og hvordan kan jeg få
>den normale funktionalitet tilbage? Jeg bruger Vista.

Prøv næste gang den forsvinder at trykke F5, mens du er på skrivebordet. På
den måde bliver skærmen opdateret. Min gør det også af og til, men kommer
igen ved næste skærmopdatering.

Hilsen
Kim J.

Fra : Elin Kuijers

Dato : 19-06-10 16:23

"Kim J" <bl320SLET@lafnet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Prøv næste gang den forsvinder at trykke F5, mens du er på skrivebordet.
> På den måde bliver skærmen opdateret. Min gør det også af og til, men

Det hjalp.
Mange tak.
vh
Elin Kuijers

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-06-10 20:45

> [...]
>tilbage, men selvfølgelig ikke tom. Hvad sker der, og hvordan kan jeg få
>den normale funktionalitet tilbage? Jeg bruger Vista.

Hihi - Det er vist den af de sjoveste og mest almindelige fejl man laver.
Jeg kyler også min papirkurv ad Hælvede til engang i mellem. Hehe.
Nå, spøg til side. Det der sker er at kan klommer til at klikke "Slet
papirkurv" i stedet for "Tøm pairkurv". Men haha, du skal bare hente den
igen. Jeg så hvor du smed den hen. Nu skal jeg fortælle hvor du smed den
hen. Gør følgende for at hente den igen:

Højreklik på skrivebordet
Venstreklik på "Personlige stillinger"
Venstreklik på "Skift skrivebordikoner"

Haha. Der lå din papirkurv nok, hwa? - Men uden flueben. Prøv at sæt et
flueben ved den og klik "anvend" og "ok".

Vupti dot kom, nu fik du nok fat i din papirkurv igen. Husk nu at lade være
med at smide den væk igen, men det varer jo nok ikke længere end til næste
gang.
Sån er det i hvert fald hos mig. Jeg smed min væk for en måneds tid siden.

Hilsen Åge