dexxa?
Fra : Peter Posselt Vester~

Dato : 05-08-01 19:18

Hejsa
Er der nogen der kender til firmaet Dexxa? De laver I/O enheder såsom mus,
tastatur, etc. og til ganske rimelige priser ser det ud til. Jeg har rundt
omkring fundet ud af at de vist er baseret på Logitech's hardware, men det
er svært at finde ud af noget sikkert.
Er der nogen der kender til dem eller evt. har erfaringer med nogen af deres
produkter? Jeg er specielt interesseret i at høre om deres trådløse tastatur
og deres trådløse optiske mus.
mvh. Peter Vestergaard

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 06-08-01 00:54

De dexxa mus jeg har haft har alle været noget værre bras...
Men hvis du kan leve med at de virker i ca 1 år er de helt fine til prisen.

Hilsen
Thomas

Fra : Micki

Dato : 06-08-01 06:52

Jeg har testet deres penpointer og synes ikke speciel godt om den. Til
gengæld skulle deres trådløse optiske mus være temmelig god. Jeg har ikke
hørt noget om
holdbarheden men hvis den kun holder et års tid så er det vidst ikke pengene
værd.

- Micki

Fra : Jebir

Dato : 06-08-01 16:25

Jeg har (og bruger dagligt) deres optiske mus (ikke trådløs). Den har indtil
nu holdt et år, og jeg har ikke haft nogen probs med den - jeg kan varmt
anbefale den - og jeg vil ikke mene, at den er så dyr som mange andre
optiske, men den passer godt i hånden - den rigtige størrelse (kommer selvf
an på hånden.......!!!)...
Jeg kan godt anbefale den - og jo, det er Logitec.

Mikkel Skou