Bahandling af trægulv i havestue
Fra : Havestue

Dato : 06-06-10 13:41

Hej

Jeg har en havestue med trægulv- gulvet er lige blevet helt afrenset
og trænger derfor til behandling.

Der er stort slid på gangarealerne idet vores børn løber ud og ind med
sko og støvler som har været i sandkassen mv. Gori produktvælgeren
forslår en heldækkende maling til træterasser, men jeg er bange for at
malingen vil bliver grim på gangarealerne. Derfor havde jeg tænkt mig
noget transparent oliebehandling med en lidt mørkere farve så det ikke
er helt så sart. Gulvet udsættes kun for vand/fugt fra våde sko så der
er ingen risiko for råd eller skimmel. Nogen forlag til valg af
produkt/løsning?

Fra : SvenP

Dato : 10-06-10 14:58

er ingen risiko for råd eller skimmel. Nogen forlag til valg af
produkt/løsning?

Hvad med at lakkere gulvet?

Sven

Fra : Havestue

Dato : 16-06-10 02:59

On 10 Jun., 15:58, "SvenP" <saerlig@gmail(ns).com> wrote:
> Hvad med at lakkere gulvet?
>
> Sven

Mht. lakering fortalte en maler mig at den ville krakelere idet
temperaturen svinger fra -20 til +50 (de -20 lidt afhængig af den
danske vinter

Derfor blev det en træolie (Gori transparent træterrasse). Det er købt
men endnu ikke "smurt" på.