Hvor Køber man reservedele til en Aprilia ~
Fra : Jens Johansen

Dato : 05-08-01 17:50

Har købt en Aprilia Rally Lc på politiauktion. Den er fuldstændig smadret.
Ikke en eneste skærm eller kåbe er hel. Alt hvad der hedder el er
væk(Klippet over under km-tæller), men også blinklys for og bag er
væk--Ligeledes er spejle og det de sidder i væk.
Så er spørgsmålet hvor man evt. kan købe det online?
Jeg har selvfølgelig fundet nogle steder men det er kun motordele og
bliklysglas og pærer. Jeg mangler et sted hvor jeg kan få alt til den også
kåber.

Fra : Mads Jensen

Dato : 05-08-01 22:46

"Jens Johansen" <jenstina@post4.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har selvfølgelig fundet nogle steder men det er kun motordele og
> bliklysglas og pærer. Jeg mangler et sted hvor jeg kan få alt til den også

Hos en Aprilia forhandler !

Mads

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 06-08-01 18:40

Jens Johansen wrote:

> [...]
> Jeg har selvfølgelig fundet nogle steder men det er kun motordele og
> bliklysglas og pærer. Jeg mangler et sted hvor jeg kan få alt til den også

Uhada det bliver dyrt. Da jeg fik stjålet og smadret min AREA51 Blev der
skiftet plastic for 12000 Kr, og det var ca.
halvdelen af delene. Så det bliver nok en kanon udskrivning du render ind i
der. Køb en Rally ( med kåbedele ) brugt
og brug din smadrede som 'reservedelslager' istedet, det ender med at blive
det billigste.

Anders

Fra : Rasmus Færch

Dato : 06-08-01 19:40

Hehe det lyder som om at det bliver billigere at bøffe en selv og flytte
stumperne, eller vente til de bliver så gamle at bliver er nogle stumper til
salg.
Mvh Rasmus

Jens Johansen <jenstina@post4.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b6d7908$0$44127$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : John Hewalo

Dato : 09-08-01 08:02

On Sun, 5 Aug 2001 18:49:31 +0200, "Jens Johansen"

Det kan du hos www.nielsencykler.dk

>Jeg har selvfølgelig fundet nogle steder men det er kun motordele og
>bliklysglas og pærer. Jeg mangler et sted hvor jeg kan få alt til den også
>kåber.

Som sagt, det kan du ved Anders Nielsen. tlf. 55386927
Autoriseret Aprilia forhandler og webdesigner.
Du må forresten hilse ham fra mig.

John