MS Windows
briani 27239
Windows 7
Fra : Per A. Hansen

Dato : 04-06-10 11:16

Hej,

Der er problemer med visse exe.filer i W-t.
F.eks kan jeg starte og bruge min sædvalige FTP-program
(WS_FTP32.exe), hvor der imidlertid mangler den øverste linie, derfor kan
man
ikke sortere efter dato etc.
Formatet på filerne ser underlige ud - f.eks.: www.htm 1100603 . derefter
en lodret
skilletegn.
Et forsøg på at Refreshe filerne på serveren var ingen problem i XP, men i
W-7-eren
kan ikke lade sig gøre, der skriver: "undecipherable".
Kan problemet løses?

Mvh. Per Hansen

Fra : emjeppesen

Dato : 04-06-10 13:25

Per A. Hansen skrev:

>F.eks kan jeg starte og bruge min sædvalige FTP-program
>(WS_FTP32.exe), hvor der imidlertid mangler den øverste linie, derfor kan
>man
>ikke sortere efter dato etc.

Prøv at installere
WS FTP light 6
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
nederst.
Den virker i alle tilfælde fint hos mig.

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Per A. Hansen

Dato : 07-06-10 20:09

Hej emjeppesen,

tak for et godt tip. Den mere end 10 år gamle bedagede FTP-program virker
findt nu -
jeg fik installeret en forkert udgave - FTP32 - i stedet for udgaven FTP95!
Så funkede det igen.
Men jeg vil se nærmere på den, du nævnte, der er sket en del siden Win-95
var på
banen!

Mch
Per Hansen

Fra : emjeppesen

Dato : 08-06-10 10:34

Per A. Hansen skrev:

>Men jeg vil se nærmere på den, du nævnte, der er sket en del siden Win-95
>var på

Ikke meget. Der er næsten ingen forskel på de to versioner.

Hilsen emj
--

lamaguf.dk