Dyresex
Fra : Kim Andersen

Dato : 05-08-01 15:50

Hej
Jeg leder efter en hest som min kone kan prøve med? hvor henvender jeg mig.

--
Conny og Kim
Vesterbrogade 7o

Fra : Snubby

Dato : 06-08-01 08:22

"Kim Andersen" <chef@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg leder efter en hest som min kone kan prøve med? hvor henvender jeg
mig.

Dyrenes beskyttelse

Fra : JcLind

Dato : 08-08-01 23:56

"Snubby" <snubby@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Dyrenes beskyttelse

Hvorfor det?

Fra : Peter Knutsen

Dato : 11-08-01 15:06

JcLind wrote:

> "Snubby" <snubby@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor det?

Tænk det spørger jeg også om...

--
Peter Knutsen

Fra : Jacob

Dato : 12-08-01 12:08

> Tænk det spørger jeg også om...
>
> --
> Peter Knutsen

Fordi hesten bagefter vil føle sig krænket. Den vil føle det som en
traumatiserende hændelse. Også familie og venner kan lade sig påvirke af
myter og kan tilsigtet eller utilsigtet udtrykke disse over for hesten, der
dermed udsættes for en yderligere belastning.

lol

--
Jacob

Fra : Peter Knutsen

Dato : 15-08-01 15:26

Jacob wrote:

> [...]
> myter og kan tilsigtet eller utilsigtet udtrykke disse over for hesten, der
> dermed udsættes for en yderligere belastning.

Nåja, det har du jo også ret i, nu du siger det kan jeg godt se
logakken. Vi må straks begynde at lobby'e for et forbud mod den
unaturlige tendens at piger lader sig bestige af hingste!!

--
Peter Knutsen

Fra : Hanne L

Dato : 06-08-01 21:30

Kim Andersen skrev i en meddelelse news:3b6d5cf9$0$52807$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej Kim

> Hej
> Jeg leder efter en hest som min kone kan prøve med? hvor henvender jeg mig.

Her i gruppen debatterer vi.
Hvis du søger efter noget, kan du prøve i
dk.opslag

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Tomas O.

Dato : 06-08-01 22:11

> [...]
> Hej
> Jeg leder efter en hest som min kone kan prøve med? hvor henvender jeg mig.

http://www.xpert1.dk/fetish-kontakt/

Er en mulighed.

Fandt den via alles ven www.google.com

Tomas O.