MS Windows
briani 27239
Downloade Windoes 7
Fra : nederbasse

Dato : 29-05-10 23:24

Hejsa

Jeg overvejer at skifte min XP ud med Windows7 64 bit men ved ikke om den
kan køre eller gør en forskel på min pc
Inden jeg bruger 1200,- kr. kunne jeg godt tænke mig at prøve den, er det
muligt at downloade en version der fx. virker i 30 dagge eller ligende?
Jeg kan finde pirat versioner men det er ikke lige det jeg vil

Lars

Fra : Stampe

Dato : 30-05-10 08:47

Jeg har vist en test version af Win 7 Ultimate liggende - skriv hvis du er
interesseret

Mvh
Allan

Fra : Edmund