MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Låser sig fast i Vista af og til
Fra : Claus Hansen

Dato : 26-05-10 22:57

Har lige fået det problem at Vista indimellem låser sig fast. Især når det
har noget med nettet at gøre. Dvs. når jeg skal ind i OE eller i Explorer
fra skrivebordet.

Har prøvet en systemgendannelse, men kom desværre til at fjerne datoen hvor
det fungerede. Er der en eller anden mulighed for at få den igen?
Udmiddelbart kan jeg ikke se det.

Mvh
Claus

Fra : Claus Hansen

Dato : 30-05-10 21:31

Så fandt jeg selv en løsning, da der ikke var nogen hint her, ikke engang
med om det er den rigtige gruppe med sådanne et spørgsmål.

Man kan online købe et program der hedder WinMaximizer. Det virker.

Mvh
Claus