Ram til en Thinkpad A20m
Fra : Snoop

Dato : 05-08-01 15:15

Hvilke ram skal sådan en maskine have?
Jeg har set på www.prc-data.dk og har konkluderet at det er SO-DIMM ram en
bærbar skal have, men når jeg så læser erfaringer med ram'ene, er det en som
skriver at denne model ikke passe i IBM A20m...
PQI 128MB SO-DIMM 144 pins PC133 7,5nS RAM til bærbar PC
Hvad skal man så købe for at de passer???

/Snoop
ICQ@17613978

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 05-08-01 22:08

> Hvad skal man så købe for at de passer???

Hej Zn00p...

Jeg har lige fyret dig en ICQ - og jeg synes du skal købe crucial-ram

jeg kører selv med dem (2x256 mb) i min laptop - bestilt fra deres website
af - www.crucial.com

Supporten er helt i top - ramene kører kanongodt og stabilt - og leveringen
er hurtig...

// Søren