MS Windows
briani 27239
Dollartegn efter filnavne
Fra : Anders Boholdt-Peter~

Dato : 24-05-10 10:01

Hej,

Jeg har en NTFS-disk hvor jeg kan se, at der efter nogle af filnavnene står
et dollartegn efterfuldt af et 1-tal (er kan eksempelvis stå
testingso$1.wav).

Nogle som ved hvad $1 står for og hvorfor det optræder?

Jeg kopierede en gang filerne over på en ekstern harddisk hvor der skete et
eller andet så min computer først smed og dernæst genetablerede
USB-forbindelsen med det resultat at kopieringen blev afbrudt - kan det have
noget med dette at gøre?

Anvender Windows XP Service Pack 3.

På forhånd tak for svar.

/ Anders Boholdt

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-05-10 10:18

Ja, det har noget med det at gøre. De lange filnavne er ikke kopieret
korrekt og kan ikke genskabes. Du kan manuelt omdøbe dem til noget
mere sigende.

Regards Jens Peter Karlsen.