MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Sikkerhedslogfiler....
Fra : Flemming

Dato : 23-05-10 13:43

Hej,
I logon vinduet står der: "Logfiler til sikkerhed er fuld. Kun administrator
kan logge på og rette problemet"

Jeg er logget på som admin. XP Prof. sp3 - og alt er opdateret.

Hvor er det jeg kan slette disse logfiler ? Jeg har prøvet under
administration, men det ændrer intet.

pft Flemming

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 23-05-10 17:06

On Sun, 23 May 2010 14:42:55 +0200, "Flemming" <nobody@nobody.com>
wrote:

> [...]
>
>Jeg er logget på som admin. XP Prof. sp3 - og alt er opdateret.
>
>Hvor er det jeg kan slette disse logfiler ? Jeg har prøvet under
Og vælg logbog og sikkerhed, højreklik og vælg "fjern alle hændelser",
du bliver tilbudt om du vil gemme, der kan du vælge nej.

/Hans

Fra : Flemming

Dato : 24-05-10 11:04

TAK - det halp!