MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Engelsk WinXP til Dansk
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 22-05-10 10:12

På Windows 7 kan man blot installere en sprogpakke for at ændre sprog
på brugergrænsefladen. Kan man det samme på en WinXP?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-05-10 11:14

Kun i en Enterprise version der ikke sælges til private så svaret må
blive nej.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 22-05-10 11:42

Jens Peter Karlsen skrev:

> Kun i en Enterprise version der ikke sælges til private så
> svaret må blive nej.

Øv. Tak for svaret.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-05-10 11:36

"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> På Windows 7 kan man blot installere en sprogpakke for at ændre sprog

Kun i Enterprise og Ultimate versionerne - ikke i de andre udgaver.

Der findes dog nogle tredieparts løsninger, der kan gøre det på de
øvrige versioner - men det er ikke officielle MS-produkter.

> Kan man det samme på en WinXP?

Samme svar

Jan

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 22-05-10 13:05

Jan Vestergaard skrev:

> Kun i Enterprise og Ultimate versionerne - ikke i de andre udgaver.

Ok. Jeg vidste ikke, at det kun gjaldt de to. Jeg har selv Ultimate.

--
Hilsen
Madsen