MS Windows
briani 27239
Skærm og programmer flimrer
Fra : Viktor Andersen

Dato : 21-05-10 21:12

Hjælp mig lige,

Jeg kører med Win 7 Home Premium, og jeg er begyndt at opleve, at
krydset øverst i højre hjørne og musepilen f.eks. flimrer helt vildt,
når jeg har klikket på krydset for at lukke programmet ned. Og så
kommer jeg ingen vegne. Det kan både være Outlook som IE8 sider samt i
stifinderen. Jeg have tænkt på at bruge installationsdisketten til at
foretage en reparation, som man kunne gøre på Vista og XP, men jeg er
bange for, at den formatterer hele drevet og geninstallerer sig,
hvorfor mine programmer ryger sig en tur, med mindre jeg kører backup
på det hele på forhånd.

Findes denne rep. mulighed slet ikke i Win 7, og/eller hvis den gør/gør
ikke, hvordan løser jeg bedst ovennnævnte store problem.

Hilsen
Viktor

Fra : emjeppesen

Dato : 21-05-10 22:02

Viktor Andersen skrev:

>Jeg kører med Win 7 Home Premium, og jeg er begyndt at opleve, at
>krydset øverst i højre hjørne og musepilen f.eks. flimrer helt vildt,

kør systemgendannelse fra før problemet opstod.

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Viktor Andersen

Dato : 22-05-10 17:46

emjeppesen sendte dette med sin computer:

> kør systemgendannelse fra før problemet opstod.
>
> Hilsen emj

Det har jeg desværre også prøvet, men hver gang får jeg denne besked:

Systemgendannelsen kan ikkf få adgang til en fil. Der opstod en
uspecificeret fejl.

Og jeg har forinden lukket firewall og antivirus progras ned, og
scannet for virus.

Andre gode forslag?

Viktor

Fra : emjeppesen

Dato : 22-05-10 18:55

Viktor Andersen skrev:

>Systemgendannelsen kan ikkf få adgang til en fil. Der opstod en
>uspecificeret fejl.

Har du kørt Ccleaner?
Ellers gør det

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Viktor Andersen

Dato : 24-05-10 11:51

emjeppesen forklarede den 22-05-2010:

> Har du kørt Ccleaner?
> Ellers gør det
>
> Hilsen emj

Hej igen,

Nu har jeg prøvet at køre ccleaner på pc'eren. Desværre afhjælpede
dette heller ikke problemet.

Har alle I kloge hoveder ikke andre gode forslag?

Viktor

Fra : emjeppesen

Dato : 24-05-10 13:01

Viktor Andersen skrev:

>Nu har jeg prøvet at køre ccleaner på pc'eren. Desværre afhjælpede
>dette heller ikke problemet.

Prøv at hente Microsofts fix it center her
http://fixitcenter.support.microsoft.com/Portal

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Viktor Andersen

Dato : 24-05-10 14:09

Hej igen,

Det var dog et smart link, du sendte mig. Det vil jeg gemme til senere
brug.
I dette tilfælde hjap det desværre ikke.

Tak for alle dine bestræbelser på at hjælp mig. Højt Værdsat.

Hilsen

Søren